رفتن به محتوای اصلی
چسب دندان مصنوعی

چسب دندان مصنوعی

https://www.sajadchasb.com/?p=7591

چسب دندان مصنوعی به صورت پودری و کرمی شکل تولید شده و دندان های مصنوعی را به لثه می چسباند . در برخی برندها نیز برای افزایش چسبندگی از زینک استفاده میشود . در اغلب اوقات اگر دندان مصنوعی به صورت صحیحی ساخته شده باشد نیازی به استاده از مواد چسبنده وجود ندارد . با این وجود به مرور زمان استخوان دندان تحلیل رفته و لثه عقب می رود ، در نتیجه دندان مصنوعی کم کم لق می شود و درست سرجای خود قرار نمی گیرد.

در این حالت یا باید دندان مصنوعی خود را تعویض کنید یا باید آن را اصلاح کنید (فقط دندان های مصنوعی اکلیریکی و پایه فلزی قابلیت اصلاح داشته و دندان مصنوعی ژله ای را نمی توان اصلاح کرد ). و یا باید به صورت موقت فاصله بین دندان مصنوعی و لثه را با چسب پر کنید. به یاد داشته باشید اگر به میزان صحیحی از چسب دندان مصنوعی استفاده کنید ،قیمت وهزینه کمی را جهت خرید خواهید پرداخت.

چسب دندان مصنوعی ماده ای غیر سمی و قابل حل در آب است . این چسب بین دندان و بافت لثه قرار گرفته و دندان را در جای خود ثابت نگه میدارد . و باعث می شوند که در هنگام غذا خوردن و با نوشیدن دندان در جای خود ثابت مانده و نلغزد. در حالت عادی دندان مصنوعی و لثه توسط بزاق دهان کمی به هم می چسبند ولی این نیروی چسبندگی ناکافی بوده و می تواند توسط چسب دندان مصنوعی این نیرو را افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
فروشگاه آنلاین چسب سجاد