رفتن به محتوای اصلی
چسب B7000  برای تعمییرات موبایل

چسب B7000  برای تعمییرات موبایل

https://www.sajadchasb.com/?p=9883

چسب B7000  برای تعمییرات موبایل

چسب B7000 یک چسب صنعتی چندمنظوره است که دارای خصوصیات ویژه‌ای برای چسباندن مواد مختلف مانند پلاستیک، چرم، فلز، چوب، سرامیک، پارچه و… است. این چسب از مواد پلیمری ساخته شده و دارای مقاومت بالا در برابر ضربه، کشش، خمش، رطوبت و حرارت است.

چسب B7000  برای تعمییرات موبایل

چسب B7000 دارای خاصیت چسبندگی قوی و دائمی می‌باشد و مانع از جدا شدن قطعات چسبیده با یکدیگر می‌شود. همچنین، این چسب دارای خاصیت الاستیکی بالا است که در مواردی که نیاز به پرکنندگی فضاهای خالی می‌باشد، بسیار مفید است.

به دلیل خصوصیات منحصر به فرد چسب B7000، در بسیاری از کاربردهای مختلف مانند تعمیرات الکترونیکی، چسباندن گوشی موبایل، ساخت اکسسوری های دستی، تولید اسباب بازی، چسباندن سنگهای مصنوعی، پلاستیک و چوب، و بخصوص چسباندن صفحه ال سی دی استفاده می‌شود.

ویژگی های چسب B7000:

  • چسب نیمه سیال شفاف . پس از خشک شدن شفاف شفاف می ماند.
  • خاصیت ارتجاعی بالا
  • این چسب به آرامی خشک می شود (در ۶-۱۰ دقیقه) و امکان تنظیم قطعات را به ما می دهد. گیرایش نهایی این چسب پس از ۲۴ ساعت اتفاق می افتد.
  • بسته بندی شامل چسب ۵۰ میلی لیتری
  • چسب چند منظوره. ایده آل برای قطعات الکترونیک، تلفن های همراه، کامپیوتر، الیاف، جواهرات، اسباب بازی، فلز، شیشه، لاستیک، فیبر، کاغذ، سرامیک، چوب، پارچه، نساجی، نایلون، پی وی سی، چرم و مواد دیگر
چسب B7000  برای تعمییرات موبایل

بطور خلاصه چسب B7000 برای چسباندن صفحه ال سی دی و تعمییرات قطعات موبایل طراحی و تولید شده است.

جهت مشاوره تخصصی و رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۷۳۰۷۹۷۷

محصولات بیشتر:

چسب هیت سینک کافوتر

چسب سیلیکونی کافوتر چیست؟ چسب کافوتر ۷۰۴ یکی از محصولات شرکت کافوتر است که از نوع چسب سیلیکونی بوده و بیشتر در کاربردهای صنعتی و ساخت برد و مدار الکترونیکی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
فروشگاه آنلاین چسب سجاد