رفتن به محتوای اصلی
چسب لیفت بینی

چسب لیفت بینی

https://www.sajadchasb.com/?p=8350

لیفت بینی از روش‌های بدون جراحی بینی مدرن می باشد، که برای مشکلات و نواقصی چون قوز بینی انجام می‌شود. در طی سال‌های گذشته عمل زیبایی جز متدهای پیشرفته‌ای بوده که تحولی چشمگیر را در صنعت زیبایی ایجاد کرده است. ناگفته نماند بسیاری بیماری‌های جسمی (و نه زیبایی) با این روش به خروجی بهتری دست یافته‌اند.

لیفت بینی مانند سایر روش ها یک سری عوارض و آثاری را از خود جا می‌گذارد و بعد از عمل جراحی، معمولا بینی از حالت طبیعی خود خارج می شود. به غیر از این مواد، سایر عوارض بعد از عمل که نیاز به مراقبت‌ها و دیگر مواردی که همیشه با فرد خواهند بود. از دیگر شرایطی است که باید در ارتباط با آن‌ها خوب فکر کرد و سپس تصمیم گرفت.

لیفت بینی چیست؟

روشی است که از زیر بینی چند نخ مخصوص قابل جذب، زیر پوست بینی جاگذاری می‌شود و ساختار طبیعی بینی نیز حفظ شده و برش و شکستن استخوان ندارد و آسیب نمی‌بیند. نخ در چند دقیقه بعد از بی‌حسی موضعی کار گذاری می شود و با بالا کشیدن بینی و جلو کشیدن پوست ناحیه قوز بینی ظاهر بینی را جذاب می‌کند و فرد مراقبت‌های بعد از جراحی را ندارند.

لیفیت بینی به طور گسترده برای تغییر بینی طراحی شده است، به طوری که باعث می‌شود که بیمار جوان‌تر شود. به خاطر همین در حال حاضر بیش‌تر مردم جهان از این تکنیک استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
فروشگاه آنلاین چسب سجاد