رفتن به محتوای اصلی
چسب برای چسباندن شیشه به شیشه

چسب برای چسباندن شیشه به شیشه

https://www.sajadchasb.com/?p=9823

بهترین چسب ها برای چسباندن شیشه

شکستن شیشه اتفاقی طبیعی است که حتی برای افراد بسیار محتاط هم ممکن است رخ دهد. برای چسباندن شیشه‌های شکسته چسب‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند به راحتی وسایل مختلف را ترمیم کرد. برای کارایی بهتر باید چسب را با توجه به نوع کاربرد، نوع شیشه و … انتخاب کرد تا بهترین کارایی را داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع چسب شیشه و کاربردهای آن آشنا شوید.

بهترین چسب ها برای چسباندن شیشه

بهترین چسب برای چسباندن شیشه چیست ؟

برای چسباندن شیشه به شیشه از چسب مخصوص استفاده می شود چسب شیشه انواع مختلفی دارد ، اما از مهمترین آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

چسب سیلیکون

چسب یووی UV

چسب قطره‌ای

اپوکسی

سیلیکون

اپوکسی

چسب های اپوکسی متشکل از دو بخش رزین و عامل گیرایش می باشند.

بر اثر واکنش این دو ماده با هم، فرآیند سخت شدن اتفاق می‌افتد.

چسب های اپوکسی سطح مقاومت گرمایی و شیمیایی بسیار بالا و قدرت چسبندگی ویژه ای دارد؛ به همین جهت از بهترین چسب‌های موجود برای کارهای صنعتی محسوب می شود.

چسب های اپوکسی را می‌توان بهترین چسب پلاستیک به فلز برشمرد؛ چرا که زمانی که دچار گیرایش می‌شود اتصال سخت و مقاومی به وجود می آورد و برای چسباندن فلزات، سرامیک، لاستیک و چوب ایده آل هستند.

قدرت تحمل شیمیایی و محیطی چسب اپوکسی بسیار عالی است و به راحتی فضاهای خالی را پر می‌کند و در مقابل مواد شیمیایی سخت، خاصیت درزگیری فراهم می‌کند.

چسب های اپوکسی جایگزین مناسبی برای پرچ و جوشکاری محسوب می شوند.

بهترین چسب ها برای چسباندن شیشه

چسب قطره‌ای

نام اصلی این چسب ها سیانواکریلات است اما به نام چسب قطره ای در جامعه  معروف شده اند. این چسب ها برای چسباندن انواع شیشه مناسب اند. این چسب از رزین اکریلیک ساخته شده که برای ترمیم شکستگی‌ها و پر کردن منافذ ایده آل است. این چسب با پلیمریزاسیون آنیونی در تماس با یون هیدروکسیل آب یک پیوند شیمیایی ایجاد می‌کند. به عبارتی دیگر چسب قطره‌ای برای اتصال به آب نیاز دارد. از آنجا که روی هر سطحی مقداری رطوبت هوا موجود است، چسب قطره‌ای می‌تواند سطوح مختلف را به هم بچسباند.

چسب UV

چسب UV

چسب های یووی به طور تخصصی برای چسباندن شیشه به شیشه ، شیشه به فلز و پلاستیک طراحی شده اند. این چسب ها انواع مختلفی دارند و بر اساس زمان گیرش و خشک شدن و مقدار شدت نور یووی جهت خشک شدن چسب و میزان مقاومت طبقه بندی می شوند ولی از نظر غلظت هم می‌توان چسب های یووی را به دو نوع رقیق و غلیظ دسته بندی کرد.

چسب های UV رقیق مناسب چسباندن شیشه به شیشه و چسب های UV غلیظ مناسب چسباندن شیشه به فلز می باشند. که دو چسب LOXEAL 30-23 و BOSS UV7 بهترین گزینه برای شما می باشند.

پیشنهاد ما چسب های UV برند BOSS است.

برند BOSS با استفاده از مواد اولیه با کیفیت اروپایی توانسته محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار کند. که این امر سبب رضایت مصرف کنندگان این برند شده است.

چسب های UV برند BOSS عبارت اند از:

چسب BOSS UV7

چسب BOSS UV8

چسب BOSS UV10

چسب UV چیست؟

چسب سیلیکون

چسب سیلیکون

از دیگر چسب های موجود در بازار می‌توان به چسب های سیلیکون الترا کلییر اشاره کرد که شبیه چسب های سیلیکون هستند ولی بسیار شفاف همانند شیشه هستند و بعد از چسباندن دو شیشه لایه چسب شما قابل رویت و تشخیص نیست .

این محصول از جمله چسب‌هایی است که هم در دمای بالا و هم در دمای پایین قابل استفاده است. چسب سیلیکون از مقاومت بالایی برخوردار است. این محصول به چسب آکواریومی هم معروف بوده و برای درزگیری استفاده شده و در برابر رطوبت، نفوذ آب، دمای بالا و پایین مقاوم است؛ به همین دلیل برای درزگیری شیشه ساختمان، درزهای کاشی ساختمان، نصب سینک و روشویی، درزگیری شکاف سرویس بهداشتی، سطوح سنگی، شیشه ای، پلاستیکی، فلزی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد داخلی یا خارجی

این که شیشه‌ای نیاز به ترمیم دارد در محیط داخلی است یا خارجی از فاکتورهای مهمی است که در انتخاب نوع چسب تاثیر دارد. چسبی که برای چسباندن شیشه در محیط باز استفاده می‌کنید باید ضد آب باشد و در برابر تغییرات دما و نور خورشید مقاوم باشد.

مدت زمان خشک شدن

زمان خشک شدن انواع چسب‌های مختلف متفاوت است؛ بعضی در عرض چند ساعت و بعضی دیگر برای خشک شدن به چند روز زمان نیاز دارند.

جهت مشاوره تخصصی در حوضه چسب با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۷۳۰۷۹۷۷ – ۰۲۱۳۳۹۸۵۰۶۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
فروشگاه آنلاین چسب سجاد