رفتن به محتوای اصلی
هفت روش برای از بین بردن اثر چسب بر روی پوست

هفت روش برای از بین بردن اثر چسب بر روی پوست

https://www.sajadchasb.com/?p=8398

۷ روش برای از بین بردن اثر چسب قوی روی پوست.
تکنیک های زیر می توانند با خیال راحت چسب قوی را از روی پوست بردارند:

از بین بردن اثر چسب بر روی پوست
  1. خیساندن در آب گرم و صابون
    خیساندن ناحیه آسیب دیده در آب گرم و صابون می تواند به حذف چسب از پوست کمک کند.
    اگر چسب کاملاً خشک نشده باشد ، خیساندن ناحیه آسیب دیده در آب گرم و صابون ممکن است کمک کند.

یک کاسه یا سطل را با آب بسیار گرم – اما نه داغ – و صابون یا مواد شوینده پر کنید.

منطقه آسیب دیده را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه خیس کنید. هنگامی که چسب نرم شد ، آن را به آرامی بمالید یا از پوست جدا کنید. اگر دردناک است یا به نظر می رسد ممکن است باعث پارگی پوست شود ادامه ندهید.

در صورت عدم موفقیت ، یکی از روشهای زیر را امتحان کنید.

  1. کندن پوست گیر کرده
    اگر پوست به جسم دیگری گیر کرد یا انگشتی به انگشت دیگر چسبید ، ابتدا آن ناحیه را در آب صابون گرم خیس کنید.

سپس با استفاده از یک شیء تیز ، مانند دسته قاشق ، به آرامی سعی کنید جسم را از پوست جدا کنید.

سعی کنید حرکت رولینگ یا لایه برداری را انجام دهید ، در صورت دردناک شدن پوست ، سعی کنید آن را از هم جدا کنید. بسیار مراقب باشید که سطح پوست آسیب نبیند .

  1. لاک پاک کن ناخن یا استون
    اکثر پاک کننده های لاک ناخن حاوی حلال قدرتمندی به نام استون هستند که می تواند چسب را حل کند. قبل از اقدام برای برداشتن شیء ، مطمئن شوید که از مواد شیمیایی حذف کننده روی آن ایمن هستید.

به عنوان مثال ، استفاده از استون برای هر چیزی که دارای پراکسید روی است ، ایمن نیست. در صورت امکان ، قبل از استفاده از استون ، جسم را بشویید. استون ممکن است رنگ برخی از اجسام را تغییر دهد ، به ویژه اگر آنها پلاستیکی باشند.

پاک کننده لاک ناخن را در یک کاسه بریزید و پوست را به مدت یک دقیقه خیس کنید. به مدت ۱ دقیقه خیساندن را ادامه دهید تا پیوند چسب حل شود.

استون به طور بالقوه سمی است و می تواند باعث خشک شدن و تحریک پوست شود ، بنابراین شستن کامل دست ها پس از آن بسیار مهم است. افراد مبتلا به اگزما یا مشکلات پوستی خشک ممکن است پس از استفاده از استون متوجه سوزش و خشکی شوند ، بنابراین تا زمانی که پوست بهبود نمی یابد از مرطوب کننده ملایم استفاده کنید.

از استون برای پوست آسیب دیده استفاده نکنید ، زیرا می تواند بسوزد. هرگز از استون در داخل بدن مانند بینی یا دهان استفاده نکنید.

لاک پاک کن ناخن که حاوی استون است در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی ، داروخانه ها و به صورت آنلاین موجود است.

  1. کره و روغن
    کره و روغن ها ، مانند روغن نارگیل یا آووکادو ، می توانند انگشتانی را که با چسب فوق العاده به هم چسبیده اند جدا کنند.

سعی کنید ابتدا پوست را در آب گرم خیس کنید ، سپس روغن یا کره را روی چسب فوق العاده بمالید تا پیوند حل شود. روغن بیشتری بمالید و آن منطقه را ماساژ دهید تا چسب از بین برود.

  1. سنگ پا
    سنگ پا می تواند پینه ها و پوست مرده را از بین ببرد و ممکن است به کندن تکه های چسب خشک شده نیز کمک کند. از استفاده از سنگ پا بر روی پوست یا صورت حساس خودداری کنید.

برای پاک کردن ملایم چسب با سنگ پا ، ابتدا محل را در آب گرم و صابون خیس کنید ، سپس سنگ را در آب گرم فرو کنید. پوکه را به صورت دورانی روی ناحیه بمالید تا چسب از بین برود. اگر انجام این کار باعث درد یا ناراحتی می شود ، روش دیگری را امتحان کنید.

سنگ پا در بسیاری از فروشگاه ها ، داروخانه ها و به صورت آنلاین موجود است.

  1. آب لیمو
    اسید موجود در آب لیمو می تواند چربی فوق العاده را از بین ببرد. این درمان روی تکه های کوچک چسب و جدا کردن پوست چسبیده به یکدیگر بهتر عمل می کند.

آب لیمو را در یک کاسه بریزید و پوست را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه خیس کنید. سپس با یک مسواک نرم یا پنبه آغشته به آب لیمو را مستقیماً روی ناحیه بمالید. پوست را با یک دستمال خشک بشویید تا چسب شل شود ، سپس دست ها را بشویید و مرطوب کنید.

  1. پاک کننده های چسب یا حلال ها
    برخی از فروشگاه های صنایع دستی و سرگرمی محصولاتی را می فروشند که می توانند چسب را بدون آسیب رساندن به پوست به سرعت بردارند. برای پوست چسبانده شده به پلاستیک ، به جای استون ، پاک کننده چسب را امتحان کنید ، زیرا استون می تواند به برخی از پلاستیک ها آسیب برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
فروشگاه آنلاین چسب سجاد