رفتن به محتوای اصلی
چسب فرم دهی بینی

چسب فرم دهی بینی

https://www.sajadchasb.com/?p=7636

چسب زدن بینی بعد از عمل

یکی از مهمترین مراقبت های بعد از عمل بینی که در نتیجه عمل بسیار تأثیرگذار می باشد، استفاده از چسب بینی است. پس از عمل از چسب به منظور کاهش تورم و شکل دهی بینی استفاده می شود. ۲ هفته اول بعد از عمل، استفاده از چسب به شکل دهی بینی و کاهش تورم آن کمک می کند و پس ازآن فقط باعث کاهش تورم بینی می شود.

مدت زمان چسب زدن به نوع پوست بیمار بستگی دارد که از حدود ۲ هفته تا ۲ ماه متغییر است. افرادی که پوستی نازک و شفاف دارند دو هفته و افرادی که پوستی ضخیم دارند بهتر است حداقل ۲ ماه از چسب استفاده کنند. استفاده از چسب در افراد با پوست ضخیم حتی به مدت زمان ۶ ماه نیز امکان پذیر می باشد و هیچون گونه عارضه ای ندارد.

زمان تعویض چسب

معمولا چسب روی بینی هر چند روز الی یک هفته یک بار تعویض می گردد. برای تعویض چسب ابتدا باید پوست ناحیه بینی با آب ولرم و صابون شسته شده تا چربی اضافی روی پوست گرفته شده و پس از خشک شدن پوست از چسب استفاده کنید.

 برداشتن چسب

هنگام برداشتن چسب باید از هر دو دست جهت برداشتن آن استفاده کنید، به نحوی که با یک دست پوست بینی را نگه داشته و با دست دیگر چسب را از روی بینی به آرامی بردارید. در صورتی که پوست بینی به هنگام برداشتن چسب کشیده شود به مرور زمان سبب ایجاد بافت اضافه در زیر پوست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
فروشگاه آنلاین چسب سجاد