رفتن به محتوای اصلی
چسب دوطرفه مقاوم به حرارت

چسب دوطرفه مقاوم به حرارت

https://www.sajadchasb.com/?p=8768

امروزه به دلیل نیاز های متفاوت بشر نسبت به گذشته تولیدات محصولات صنعتی نیز بسیار متحول شده و دارای تنوع بسیار زیادی است .

از جمله آن ها میتوان به انواع چسب دوطرفه اشاره نمود ، به طور مثال در تولیدات انواع چسب بشر به دسته بندی های جدیدی در دنیا در زمینه محصولات صنعتی رسیده است .

در حال حاضر تولید چسب دوطرفه در دنیا دچار تحول بسیار شگرفی شده است از جمله وجود طبقه بندی های جدید در تولید محصولات چسب دوطرفه .

با توجه به نیاز های متفاوت صنایع ، دسته بندی های جدیدی نیز در چسب های دوطرفه بوجود آمده مانند چسب دوطرفه صنعتی و زیر شاخه ای به نام چسب دوطرفه مقاوم به حرارت .

در این مقاله به معرفی محصولاتی میپردازیم ک به دلایل خاص کشورمان امکان تهیه در داخل کشور برای صنایع وجود داشته باشد .

اولین محصولی که در ایران وجود دارد و قابل تهیه هست چسب دوطرفه تزا ۴۹۶۵ میباشد .

چسب دوطرفه تزا ۴۹۶۵ دارای ضخامت ۲۰۵ میکرون بوده و به تمام سطوح میچسبد و مقاومت خوبی به رطوبت و سیالات شیمیایی دارد نکته قابل توجه در مورد این چسب مقاومت دمایی برابر با ۲۰۰ درجه سانتیگراد در برخورد های لحظه ای و همچنین ۱۵۰ تا ۱۸۰ درجه مقاومت دائمی به حرارت دارد .

دیگر محصولی که میتوان به آن اشاره کرد چسب دوطرفه اورافول کد ۱۳۹۷pp میباشد .

این محصول نیز مشخصاتی مانند تزا ۴۹۶۵ دارد دارای ضخامت ۲۰۰میکرون و مقاومت دمایی مانند ۴۹۶۵ است و همچنین در ایران و در بازرگانی چسب سجاد قابل تهیه میباشد .

در سایت چسب سجاد مطالب مرتبط با این دو کد بارگذاری شده است که در زیر مجددا اشاره خواهد شد .

مطالب مرتبط :

چسب دوطرفه TESA 4965

چسب دوطرفه TESA 4965

چسب دو طرفه ۴۹۶۵ تزا (tesa)محصول آلمان دوطرفه شیشه ای قدرت بالا چسب دوطرفه شفاف محصول تزا آلمان که تشکیل شده از یک لایه فیلم پلی استر که از دوطرف…

چسب دوطرفه اورافول ORAFOL 1397PP

چسب دوطرفه اورافول ORAFOL 1397PP یک چسب قدرتمند محصول اورافول آلمان .میتوان این کد را از قدرتمند ترین چسب های دوطرفه تولید شده درنیا دانست . این چسب تشکیل شده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا
فروشگاه آنلاین چسب سجاد